Menu
0
Gratis verzending.
Meer dan 30.000 fietsen op voorraad.
14 dagen zichttermijn
Niet goed geld terug.

Verzenden & retourneren

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel? 

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen. Je bestelling wordt dan klaargezet in winkel. Tijdens het bestelproces kun je de optie "afhalen in de winkel"  kiezen. Bij het ophalen in de winkel dien je of een geprinte/digitale factuur (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) mee te nemen en te tonen aan onze medewerkers. Je krijgt de bestelling alleen mee als de factuur volledig betaald is. Je kunt ook contact of per pin betalen in de winkel.

Ons adres is:
Sluzenkamp 9
3085 GV Rotterdam
Nederland

Verzendkosten

De verzendkosten binnen Nederland zijn €6,75 per bestelling.
Bestellingen vanaf €200 worden gratis verzonden.

Wij werken er hard aan om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Als je bestelling voor 14.00 uur bij Premedic binnen is heb je je bestelling meestal de volgende werkdag al in huis. Bestellingen die wij na vrijdag 14:00 uur ontvangen worden dinsdag geleverd. Houd er rekening mee dat dit slechts een richtlijn is en geen garantie.

Waar bezorgt Premedic.nl?

Premedic.nl bezorgt alleen in Nederland.

Retourneren?

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft u na het doen van aankopen bij Premedic.nl het recht op een afkoeling periode van 14 werkdagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag u gebruik maken van het herroepingsrecht. Een product mag u dan retour sturen indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking en zonder zichtbare gebruikssporen (uitzondering zijn elektrische fietsen waar software wordt ge-upload met gegevens van de klant, daar worden administratiekosten voor in rekening gebracht. Vraag hiervoor naar de voorwaarden retourneren elektrische fiets). Voor ruilen of retourneren kunt u mailen met [email protected] Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender. Tevens dient u het pakket degelijk te verpakken en voldoende te frankeren.

Verkeerd artikel ontvangen

Indien je een verkeerd artikel hebt gekregen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het artikel wordt dan uiteraard gratis bij je omgeruild.

Beschadigd artikel ontvangen

Indien de bestelling bij ontvangst beschadigd is of niet goed functioneert, neem dan altijd eerst contact met ons op. In overleg lossen wij de klacht dan zo snel mogelijk op.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00

Taal & Valuta